Mi-am risipit norocul pe 2 hotdogi la concertul Kings of Leon

Eram de mai bine de juma’ de ora la coada de mancare cand au inceput sa cante Kings of Leon si am cantarit in gand: food or music?
Well, baza piramidei lui Maslow nu zice nimic de Kings of Leon. Aveam o vedere excelenta catre scena, asa ca am stat acolo si m-am bucurat ca fanii adevarati eliberau coada.

M-am dus la concert mai ales pentru LP, poate cea mai buna voce pop, pop rock (or whatever she’s singing) a momentului. E un sentiment ciudat sa te uiti, ca femeie, la o tipa gay cu aer de alfa male. I would totally, but would I?

Inapoi la Kings of Leon, marele merit al acestor baieti de la tara, mai exact din Tennessee, este ca, impreuna cu Miley Cyrus, fac genul country sa para cool. Al doilea mare merit e ca-l au pe fratele Caleb ca lead vocalist, iar vocea lui zguduie peretii. E cam rotunjor la fata, dar e simpatic.
Dupa filtrele de pe ecrane, ei par sa se simta foarte vintage, adicalea „ancorati in trecut”.

Inapoi la mancare, dupa alte 20 de minute de stat la coada, cand ajungem si noi, ca oamenii infometati, in fata cozii, si cerem 4 hotdogi, ni se zice ca mai sunt doar 2. Ultimii. Am primit norocul si m-am uitat cu mila la cei din spate, vreo 50, unii dintre ei statusera cam o ora la coada si aveau sa afle ca s-a terminat papica. Apoi m-am uitat cu mila la copiii de vindeau hotdogi. Bineinteles, spre amuzament, m-am proptit un pic mai incolo sa privesc circul, caci mie imi place sa vad cum totul se daramana Fight Club style.
Treaba mai nasoala e ca te obligau sa iei 4 jetoane nereturnabile. In aceste „conditiuni”, cata bere sa bei? Te gandesti ca lumea, venita de la 19:00 pana la 23:00, va dori si mancare. Aveam cate o masa cu 2 oameni de o parte si de alta a scenei care vindeau mancare pentru circa 1000 – 1500 de oameni din acel perimetru. De ce trebuie sa stai mereu la coada la chestii, cand sunt concerte? De ce?
Luati aminte, pace tuturor: poti sa faci tu evenimentul vietii, cel mai tare, cel mai bun, daca ai uitat de papica, o sa fie vai de fundu’ tau.

In rest, balade, niste Jesus prin versuri, mult Sex on Fire, caci alaturarea celor doua are logica, Walls, Waste a Moment, Notion. Au bagat o piesa mai heavy, dar am uitat versurile, asa ca nu am mai gasit-o si mi s-au terminat resursele de ascultat Kings of Leon pe saptamana asta. Ramanem la Use Somebody, cea mai trista melodie din istoria muzicii. Poftim:

Lasă un răspuns

