In for a rebound?

Luam taxiul din Militari/Rosu. Tocmai vazusem la un prieten filmul „I saw the devil” (sau „L-am vazut pe dracu” in traducere directa). Pe scurt, un nene omora oameni in masina, farmacie, casa, etc. Altfel spus, aveam o stare de angoasa…
Fiecare statea langa usa lui, privea pe fereastra lui. Mircea in spatele taximetristului, eu pe diagonala. Intre noi mai incapea o persoana. Tot drumul ne-am vazut de ale noastre.
La radio se auzeau formatii romanesti cu aspiratii de Beyonce&Jay Z. Tema principala: inima ranita. Proasta muzica!
Taximetristul pe la 30 de ani, proaspat tuns si barbierit. Ii puteam urmari perfect linia maxilarului.
– Unde e umbrela? ma intreba Mircea
– E la picioarele mele, nu o mai uit!
Ma uitam pe geam si ma gandeam ca e o vreme de rahat. Uneori, cand n-ai ce sa-ti mai spui, tot despre vreme iti vorbesti.
Treceau semafoarele, mai aveam de facut inca o data la dreapta si apoi o data la stanga pana sa ajungem acasa, cand taximetristul se intoarce catre noi cu un zambet de om stanjenit:
– Permiteti-mi sa va pun o intrebare, dar va rog sa nu radeti…Aveti cumva vreo prietena singurica?
…Aaah! diminutivul ala mi-a zgariat urechea. Am ramas lipita de scaun si m-am simtit aproape agresata de intrebare, gandindu-ma ce s-ar fi intamplat daca as fi mers singura cu taxiul
– Am ramas singur dupa o logodna de trei ani jumate, completeaza el. A fugit cu managerul de la firma. Va dati seama, nu mai am nici cu cine sa ma plimb in parc!

Mircea il consoleaza cu vreo doua vorbe de duh, iar eu ma intrebam daca tot drumul a fost framantat de momentul in care va pune intrebarea. Isi spunea probabil in gand:

„Acu! Hai zi! Of, stai ca tre sa dau prioritate…”, „Gata! Acu, la 3! 1…2….nu, e penibil nu pot spune asta….,insa sunt singur!!! Nu pot sa fiu singur! Cum sa ma trezesc singur? Si a plecat cu ala! Dobitocu’ ala! A plecat pentru ca avea mai multi bani! Eu nu o sa fac niciodata suficienti bani din cursele astea….Am nevoie de un serviciu mai bun. Tre sa gasesc o femeie si toata ziua sunt in taxiul asta nenorocit! Curva dracului, am iubit-o ca un prost, am vrut sa o iau de nevasta…. Inca un pic si ajung pe strada astora. Si asa nu-i mai vad niciodata, daca nu merge. Par ok, sigur au o prietena draguta. O sa iesim cu totii in oras, o sa-i arat eu ei ca si eu pot gasi pe cineva.”

Anybody in for a rebound?

Lasă un răspuns

