Protozoarele de bazin

Un specimen ce ar trebui adaugat in viitorul atlas de mitocanie urbana.

Vine la bazin si se tolaneste pe sezlong, in timp ce vorbeste la cele doua telefoane smartfon (unul bineinteles ca e iPhone). De cele mai multe ori, telefoanele sunt mai inteligente decat ei. Altfel spus, sunt niste vietati care-si poarta creierelel in buzunar. Are un fizic masiv, cu un strat consistent de grasime care sa-l tina la suprafata atunci cand se mai baga in apa, dar ii este prea lene sa inoate. Dupa marimea burtii, stim deja ca e suspect de diabet si ca-l paste un stop cardiac in viitorul apropiat, plus dureri de spate, plus hemoroizi, poate un cancer de colon. Dupa marimea cefei si a tatuajului tribal de pe bratul drept, stim deja ca e din Ghencea ori de prin imprejurimi.

Miercuri:

Suparat ca i-au fost stropite telefoanele, in timp ce vorbea la ele de pe marginea bazinului, organismul nostru striga infuriat:

– Heeeei! Ia uite ce mi-ai facut la telefoane!

Vede ca nu-l baga nimeni in seama, la prima strigare, mai deschide gura o data:

– Heeei! Mi-ai udat telefonul, ia uite ce stropesti. Inoata si tu mai incet

Inot un pic spre el si-i raspund:

– Stiti….Suntem la bazin! Aici oamenii inoata, nu vorbesc la telefon!

– Ce spui? imi replica provocator, incercand sa vada daca mai am inca o data indrazneala sa-i raspund.

– Am spus ca sunteti la bazin. Aici se inoata! Ar fi bine sa vorbiti la telefon in alta parte

– Unde in alta parte? Eu vreau sa vorbesc aici!

– Atunci va puteti muta pe un sezlong de la capatul bazinului, nu pe marginea lui….

– Ei ma mut! (de ce sa mute vreo pulpa din aia grasa, vreun centimetru, ca doar e la sala…..) Acolo scrie inot usor!!  Nu suntem la bazin olimpic aici!

…Mi-am continuat drumul si am incercat sa-l ignor. El a continuat sa vorbeasca la telefon. Am observat ca foarte multi oameni vorbesc la telefon pe marginea bazinului…

Luni:

O noua zi la bazin. Pe la 22 e aproape gol vestiarul. Ma bag in sauna cu aburi si ma mai uit din cand in cand la beculetul albastru care se aprinde cam o data la 30 de secunde. E hipnotizant. In 10 minute sunt ca noua si ma indrept ca bag cateva ture.

Vreo 3 oameni la apa si vreo doi pe sezlong. Cine era unul dintre insii de pe sezlong? Prietenul nostru „ceafa lata”.

Gasesc un culoar si-mi vad de treaba mea, cum e normal sa se intample cand te duci la sala….Ei bine, nu gandim toti asa. Nu fac 4 ture, ca vad hipopotamul cum se baga la apa sa se ude un pic, dupa care isi gaseste loc de relaxare fix langa capaatul culoarului meu si-mi spune:

(Daca ar exista o lista a replicilor pe care nu vrei SUB NICI O FORMA sa le auzi la sala, asta ar fi cap, antet, bolduit si scris cu rosu. As prefera sa-mi spuna cineva ca m-am cam ingrasat)

– Singurica?

– Da.

– Unde e prietenul?

– Nu a putut sa vina

Plec si regret ca nu sunt intr-o forma indeajuns de buna incat sa nu am nevoie de pauze la capatul bazinului. Inevitabil revin. Celalalt culoar era ocupat…

– S-a rupt ata asta!

Adica sfoara care desparte culoarele de inot…Evident ca era intacta, altfel nu ar mai fi existat culoarele. Ce replica idioata!

– Se gaseste cineva sa o repare!

Plec. Regret. Revin.

– Ai facut si antrenament la sala?

– Nu, am probleme cu piciorul

Plec de tot.

Acest individ a incalcat absolut orice regula de minim bun-simt la bazin! Worldclass!

Cum ai putea oferi servicii de calitate cand ai astfel de clienti carora li se permite accesul in sala? Cum ai putea sa selectezi clientii in astfel de situatii?

Lasă un răspuns

