Absolut degeaba!

Eram super entuziasmata sa ajung la evenimentul asta. Mai fusesem la un singur eveniment Absolut, care a fost fascinant si creativ. M-au mai intrebat oamenii la ce ma asteptam….Uite la asta ma asteptam, sa fie la fel de interesant si sa ma bucur ca un copil in fara camionului de Craciun al Coca-Cola. In schimb, m-am enervat ca o baba in RATB.

Ajunsul la eveniment: cu taxiul, pe la 21 30, foarte aglomerat la ora aia. Deja ma gandeam la tarifele „speciale” pe care le vom gasi la intoarcere, la fel ca la orice alt eveniment care se intampla la mama dracului (have no doubt, acolo este mama dracului). Multumesc Absolut ca m-ai convins sa plec imediat dupa ce am intrat in nenorocirea de hala si am reusit sa gasesc taxi la un tarif normal.

Cele 3 porti: foarte biblic conceptul, ceea ce m-a facut sa ma gandesc la evenimente cu iz pagano-religios. Cand era mica si mai mergeam la tara, la inmormantari (acolo era luna si inmormantarea) mai auzeam credinte despre pragurile pe care defunctul urmeaza sa le traca in Viata de Apoi. La aceste praguri i se inventariau si i se judecau pacatele spre a primi aviz favorabil pentru intrarea in Rai, de aici si datul de cocosi (calauza), bani (un fel de spaga de dat la poarta), punti, etc. La portile de la Transformation (intr-un pachet de nervi) event, cred ca am avut timp sa-mi ispasesc toatele pacatele si sa fac altele noi.

Pe cat de biblic, pe atat de dracuit de catre mine. La prima poarta flutur mult dorita si mult cautata invitatie (doar de mine cautata si dorita, deoarece am realizat ca era una pentru fiecare roman), dupa care intru destul de lin. Ajung la a doua poarta, unde ma bucur sa vad niste prieteni. De aici, se vedea o adunatura mare de oameni, cam la 50 de metri, Nu intelegeai de ce stau ei acolo adunati, insa ceea ce aveau in fata arata ca o scena neridicata. In functie de nu stiu ce criteriu, s-a dat drumul oamenilor de la a doua poarta, unde se facea si controlul gentilor/gecilor ca la concert.  Bucurosi, liberi, ready to tranform mergem…spre a treia poarta si vedem pe dreapta o usa mica,  foarte mica, cea mai mica (mami, de ce au ditamai halele usi atat de mici?). Vreo cativa curajosi se indreptau catre ea, insa nu se permitea intrarea pe acolo. Trebuia sa te asezi frumos…..nu la coada, ci la gramada, la gazare, la whatever that was caci se zvonea ca acolo vei primi o stampila.

In gramada vietii nervii mei au facut streching intens. Stateam sa ma intreb cum de la asta:

s-a ajuns la asta:

Fail total! Habar nu aveam ce se intampla in fata. Cel mai naspa lucru care ti se poate intampla in viata, in astfel de situatii, este sa nu ai net pe telefon, cum mi s-a intamplat mie. Sa stai si sa analizezi multimea, sa stai si sa astepti. Oribil!

Cateva intrebari si afirmatii din putul gandirii mele si a prietenilor mei:

– „Bai, astia ne trimit la gazare”

– „La Transform Today by Absolut nu-si da nimeni check-in, tuturor le e rusine ca sunt prezenti”

– „Ma simt aici ca-n The Walking Dead. Mi-e frica sa dea drumul altei multimi de la poarta 2, cum le era frica alora sa se darame gardul trantit de zombies.”

– „Astia lasa sa intre cate un rand, cate un rand, zici ca jucam Tetris.”

– „Daca aici e asa, sa vedeti cum o sa fie la bar!”

N-are rost sa aberez, n-am stat o ora acolo, insa treizeci de minute am stat sigur. Iarna nu este fun sa stai in frig, dragi organizatori!!!!!

Intrarea:

Bah, in ignoranta mea de fata simpla de tara, n-am inteles care a fost treaba cu intrarea aia, nici nu m-am gandit. Oricum, dupa atata asteptat, numa chef de artsy shit nu aveam…., practic nu mai aveam chef de nimic din tot ceea ce insemna evenimentul asta. Atat pot sa spun: era interzis epilepticilor, in rest, fac si eu cum au facut altii, citez din  Panda: M-a impresionat foarte mult intrarea, care m-a facut sa inteleg de ce se intra atat de greu. Ne-a fost oferita o experienta senzoriala inedita, trecandu-ne din camera in camera prin cele 5 simturi: gustativ, tactil, vizual, olfactiv si auditiv.”  

Eu am trecut foarte iritata prin toata experienta senzoriala. La capitolul gustativ se terminase stimulul, asa ca am patruns in marea hala….Alta aglomeratie, alt rahat gri. Ma uitam in jur si nu stiam unde dracu sa ma duc, deveneam claustrofoba. Vedeam oameni cu pahare si ma gandeam ca sunt norocosi si rabdatori, viata ii va rasplati pentru aceasta virtute….cu o vodca, but still. N-am avut curiozitatea sa descopar care-i treaba cu bulinele…..ma gandeam doar daca au respectat normele in caz de incendiu….

Iesirea:

Mi-a fost de ajuns sa aud: „Madalina, doar spune-mi si iesim de aici ACUM!”

Hai sa iesim, dar cum? Sa-mi fut una! Nici n-am incercat sa ma duc pe unde am intrat, pentru ca e era clar ca as fi fost strivita de oamenii dornici sa intre, asa ca uita-te dupa iesire. NU se vedea semnul de exit!!!!! A trebuit sa intrebam un om de la paza, cum dracu iesim. Si ce sa vezi? Alta aglomeratie, treci prin multime ca sa descoperi aceeasi usa mica, cea mai mica usa. Aia era iesirea la un eveniment de fucking 5000 de oamenii. Hai mai da-o-n ma-sa de treaba! Ba, astia s-au inspirat din Alice in Tara Minunilor? Da, doar la normele in caz de incendiu ma gandeam.

Din fericire, nu iesea multa lumea, asa ca si aici a fost lin. Taxi am gasit imediat si am plecat catre o petrecere unde am baut…Ce am baut? Tobe, va rog! Absolut!!!

De ce m-am dus la acest eveniment?

Asa cum am spus la inceput, m-am dus sa vad un eveniment, care ma asteptam sa-mi rastoarne universul, si pentru a-l vedea pe Woodkid. Nu sunt mare fan, nu este „artistul  meu preferat”, insa mi-ar fi placut sa-l ascult. Ar fi fost o experienta de punctat. Imi plac mai mult videoclipurile lui, deci as fi preferat sa-l vad la cinematograf.

Urasc aglmeratia si asteptarea. Cele doua combinate dau haos. Nu inteleg ce a fost in mintea organizatorilor, la ce scara au gandit acest fiasco de a dat cu asa un mare rest. 

2 gânduri despre „Absolut degeaba!

Lasă un răspuns

