Operatiunea „Home Alone forever” – Finalul

De curand m-am mutat singura si am descoperit un soi de liniste, siguranta si libertate pe care cred ca altii le descoperita doar prin religie. Imi doresc sa-mi desavarsesc independenta asa cum unii isi doresc sa atinga Nirvana. Am facut primul pas!

Exista o serie de praguri in viata: adolescenta, prima data, prima dragoste, casatoria si momentul in care te muti singur si toate au un la fel de mare impact asupra existentei. Eu am devenit „mai zen” dupa fiecare dintre ele. Nu am incercat niciodata casatoria, insa o pot face, chiar si de mai multe ori.

Peripetiile au fost multe pana la gasirea cuibului potrivit. Imi spunea o prietena care era in cautarea unei rochii de mireasa ca atunci cand o imbraci stii ca e a ta. La fel e si o casa, stii ca e a ta atunci cand ii treci pragul, pana cand o gasesti insa….vei mai proba si altele, iar proprietarii. Uuuuh, mama, the amount of freakness!!!

N-a fost dragoste la prima vedere, dar a fost o atractie. Ne implinim relatia pe zi ce trece…cu cate o draperie, o decoratiune sau o spumiera de teflon. Visez la IKEA si-mi pierd vremea prin Bricostore doar imaginandu-mi cum un accesoriu sau altul s-ar asorta. Ma trezesc subit realinzand ca stau in chirie, deocamdata, si investitiile sunt inutile. Pana sa te muti singur, nu stii ce grea este alegerea unui capac de WC. Bineinteles ca-l alegi prost pana la urma, fara se te gandesti ca pana si asta sunt necesare masuratori. Pisicii ma-sii! iti spui in sinea ta, si o lasi sa cada asa cum s-a desprins.

Din acest punct, al omului care locuieste singur, exista doua drumuri posibile: sa imi iau „un chirias” cu care sa traiesc fericita pana la adanci batraneti sau sa-mi iau niste pisici cu care sa traiesc pana la adanci batraneti. Daca vor fi pisici, ele vor fi 7 si vor fi negre. Prima se va numi Vraji, de la Vrajitoare (de la Ziua Varsatoarelor, Ziua Vrajitoarelor, de la Cargo), celelate 6 vor se vor numi 6 fiecare (de la distractia pe care o voi avea ori de cate ori voi avea ocazia sa oripilez pe cineva). Sa speram ca varianta pisicilor va fi doar de urgenta, la fel ca un hidrant si tot la fel ca un hidrant nu va functiona conform planului.

Urmeaza povesti din seria „Home Alone”. Am inceput cu finalul pentru ca am descoperit o moda in industria cinematografica. Mai nou, filmele noi incep cu deznodamantul. Am zis sa fiu si eu in trend. Plus ca titlul are „that christmassy feeling” (cuvantul christmassy exista, already check it on google, the spelling as well).

Sa aveti sarbatori la fel de fericite ca mine dupa ce m-am mutat singura!

Lasă un răspuns

