Azi m-a prins furtuna

La Kaufland! N-am scos capul pe geam azi, dar am zis ca ar fi o zi buna pentru shopping. Noooot!

Ba chiar am zis ca am chef de ceva lejer, asa ca am scos din geanta umbrela si am aruncat-o pe pat. Pan-am ajuns acasa, am tot vazzut in reluare triplul tulup cu surub pe care umbrela mea l-a facut pana sa aterizeze pe pat. De o LUNA o car dupa mine in geanta, am luat-o asa mica tocmai ca sa incapa, dar azi, AZI, am vrut sa fie geanta usoara. Si a fost! Mai grea cu un kil de apa pe haine am fost eu la intoarcere.

M-am plimbat eu visandu-ma Schumacher cu al meu cos prin Kaufland si a venit vremea sa ies. Aglomeratie mare, ambuteiaj de cosuri. „Ce pana mea, cati tre sa-si scoata facturi pe cumparaturi?” Ma apropii da iesire si-i vad pe aia batuti de vant de ziceai ca-s in Total Recall la final.

Ce sa fac? Mi-am pus si eu cosul in coada si ma holbam in jur. Imi era o foaaaame! Nu eram singura. Lumea-si cotrobaia prin cosuri. Unu mai gasea o inghetata, la un moment dat venea un miros de portocale. Inca un pic si puneam de-un camping. Eu m-am infipt in checul pe care l-am luat ca o exceptie de la dieta. De aia nu-s bune hypermaketurile, ca te duc in ispita.

Am vorbit la telefon, am mancat, mi-am incarcat telefonul, am zis ca parca as mai avea de cumparat o sacosa…A trecut vreo juma de ora….Acu ce sa fac?

Ma gandeam ca eu as fi facut o promotie fulger la umbrele in momentul ala, ca sa mai degajez iesirea. : ))))

Ca sa nu-mi mai vina idei, am zis ca o sa chem un taxi, desi imi era frica de injuraturile pe care mi le voi lua pentru cursa de 3 lei. Reteaua ocupata peste tot! Iubeeeesc cand e reteaua ocupata la taxiuri.

Pentru ca sunt o amazoana, am zis ca plec prin ploaie. Si-am plecat. Cu apa plescaind in papuci si cu toata viteza inainte. Le multumesc, pe aceasta cale, tuturor soferilor care au incetinit cand treceau pe langa mine, ca sa nu mute balta in capul meu.

De multe ori, pe strada aia, ma vedeau prieteni si ma luau in masina. Azi, pe ploaie, niciun prieten, doar un bun samaritean:

– Vrei sa te las undeva?

– DA! te mai gandesti cine o fi, daca o fi bine, daca o fi rau, te urci asa ca o curca plouata si te bucuri

I-am facut capul cat usa cu povestea mea de furtuna, in 3 minute cat a durat sa ajung acasa. Costica, domnul  cu masina, va ajunge in Rai!🙂

 

5 gânduri despre „Azi m-a prins furtuna

Lasă un răspuns

