Pescuitul – Men’s Logic

&Co imi zice ca se duce la peste.

Eu ma gandesc ca m-am combinat cu ala de completeaza la rubrica hobbyuri: sah si pescuit. Boresville!!

Va rog sa aveti in vedere ca pescuitul, in lumea moderna, si-a pierdut demult valenta vanatoreasca…Am apreciat, iubit chiar, inteligenta si capacitatea de gandire strategica necesare unui bun jucator de sah, dar si rabdarea unui pescar, insa cand vad alaturate aceste doua pasiuni ma loveste cuvantul PLICTISITOR, precum un val molesitor de caldura la 3 dupa-amiaza, intr-o zi de iulie in care talpile-s incinse deja pe asfaltul de Bucuresti.

Emascularea 

Se duce omu la peste si se intoarce, ca doar n-o ramane acolo.

– Si? Mancam un peste proaspat azi?

– Nu, ca n-am prins nimic…

– Da’ cat ai stat?

– 5 ore, frate, si mi-au inghetat oasele!

– Deci tu ai stat o ora, ti-au inghetat oasele si n-ai prins nimic, ai mai stat o ora, aceleasi oase la fel de inghetate, tot nimic si ai mai stat inca 3 ore ca sa-ti mai tremure un pic chilotii cand oricum nu prindeai nimic…Bun! Perseverent!

– Nu intelegi, vinerea, astia hranesc pestii si cand vin oamenii in weekend nu mai trage pestele.

– Asa, tu platesti niste bani stiind ca pestii sunt deja hraniti si exista sanse minime sa prinzi ceva.

– E vorba de asteptare,  de zvacnirea aia pe care o simti cand trage pestele, surpriza pe care o ai cand vezi ce ai prins.

– Aha, deci iti place sa stai cu undita in mana, ca sa simti pestele zbatandu-se cand a fost inclestat.

– Nu, ca nu o tii in mana!

– Dar?

– Sta in cracana!

– Prietene, ajuta-ma sa inteleg: tu ai platit 50 de lei ca sa astepti 5 ore sa muste niste pesti deja hraniti, in timp ce tu stateai in scaun langa undita si-ti dardaiau dintii de frig?

-…

Men’s logic!!!

Nastrusnica intrebare „De ce?” in materie de pescuit. Axioma: Oamenii nu pot raspunde la intrebarea „De ce?”

– Ma duc la peste

– Bafta si succese!

– Nu spune „bafta”! Nu se spune „bafta” la pescari, femeie!

– De ce?

– Bdnt! Bpdnt! Bal-bal! + vreo doua ridicari din umeri. Nu stiu de ce!!! Se zice „fir intins”!

– Prietene, eu iti urez „fir intins” doar cand mergi la pipi😀.

Tata si pescuitul

Si tata mergea la pescuit si mama-l certa mereu. Nu intelegeam de ce mama il certa mereu, dar cred ca sunt pe drumul cel bun. Tata mergea pe Tazlau, pe Casin sau pe Trotus, adica prin imprejurimile Onestiului. Se trezea cu noaptea-n cap si se furisa din casa. Cand se intorcea avea mereu o geanta verde macar jumate plina cu pesti mici de abia le simti oasele. De atunci iubesc pestele prajit cu mamaliguta si mujdei.

Disclaimer – daca mai ajunge cineva sa-l mai citeasca si pe asta

Incurajez orice fel de activitate „barbateasca” atat timp cat are logica. Daca n-are, vom rade impreuna si fara suparare si vom rade cu pofta, iar eu voi scrie despre asta!

Metoda Alternativa 

4 gânduri despre „Pescuitul – Men’s Logic

  1. Alaturi de frate-miu eram dus de nenumarate ori, vara, la pescuit. Dus de catre taica-miu care cumva reusea prin asta sa combine pasiunea lui „ilogica” cu timpul alocat copiilor.
    Erau anii de inceput de dupa revolutie, iar vremurile la pescuit erau romantice: balti pline cu peste nesupravegheate, fara taxa de intrare, fara taxa la iesire. Mai stateam si eu la aruncat cu batul dar cum nu aveam ce stres sa elimin ma plictiseam repede.
    Norocul meu era ca nu eram singur, frate-miu impartasea cam aceeasi plictiseala si curiozitate sa inspecteze toata padurea de langa. Erau mai multe izvoare iar baza militara din apropiere asigura tot suspansul necesar.
    Am mai fost odata acuma vreo 3 ani cu taica-miu de un 1 mai: oamenii si metrii patrati erau egal impartiti, plateai bilet de intrare si primeai un numar, numar care corespundea unui petec de acces la apa. Pesti n-am prea vazut, cica ar fi fost golita balta de curand. Singurele lucruri care aduceau a animale erau burtile romanilor care semanau cu botul unui hipopotan.(sfarcurile ochii, burtoaca fiind botul)
    La plecare au vrut vreo 2 sa ne cantareasca captura, dar n-au avut ce. Mi-am zis ca eu nu imi voi mai strica amintirile cu acest nou mod de a practica pescuitul.

    Pentru pescuitul din copilarie am toate argumentele din lume: liniste, izolare, natura, terapie.
    Pentru cel de acuma cred ca ramane o forma de terapie, manifestata prin simplul fapt de a te afla intr-un alt loc decat cele care-ti alimenteaza stresul.

  2. Ai folosit exemplul perfect, în opinia mea (pt. cunoscătorii „Good Wife”) , prin intermediul căruia ai demonstrat că uneori şi logica masculină este la fel de inexplicabilă ca şi cea feminină !

    Good job ! Thumbs up !🙂

Lasă un răspuns

