Fata Simpla de la Tara si Fotbalul

Aseara am urmarit finalul meciului Real-Bayern si ce m-am distrat! Muhahaha! Am fost factor de stres pentru &Co cu cele 6565545 de intrebari. Asta e, am fost la #AcousticBloggers unde-am vrut eu, a trebuit sa merg si la meci unde a vrut Co.

Sunt fericita, sunt fericita maxim, ca atunci cand gaseam rezolvarea la o problema complicata de matematica in scoala. Intre timp am cam uitat toata matematica (mai stiu Teorema lu’ Pitagora), dar am descoperit care-i faza cu ofsaidul. Mare dilema in randul femeilor, dupa cum stiti.

Nu, nu are legatura cu povestea cu portofelul si magazinul de pantofi. Nu ma pasioneaza pantofii intr-un asa hal, oricum. Nici cu meme-ul acesta:

Ofside meme

Misoginilor nemernici ce sunteti! : )). Pentru cei ce s-au ofuscat ca le-am spus „misogini” si urmeaza sa ma faca „feminista”, am  mesajul: „Prieteni, sa va duceti unde s-a dus mingea lu Ramos!” (ataaaat!). O sa va explic imediat ce e ofsaidul si tineti-va bine ca va lovesc:

Un jucator este in ofsaid atunci cand, in atac, este in spatele fundasilor din echipa adversa (accept si alte definitii). Am dedus si ofsaid trap-ul (v-am dat pe spate) despre care am aflat ca este cam tricky, desi se foloseste, cum a fost cazul meciului de aseara intre Real si Bayern.

Azi, pot sa rad si eu la tweeturi ca acesta:

@emilzice: nu mai fiţi supăraţi pe sergio ramos, el a făcut ce ştie mai bine, a degajat mingea. Da, a fost unul dintre momentele in care intelegeam nevoia barbatilor de a sari din scaun, de a-si tranti palmele peste fata scurgandu-le pana in barbie in timp ce urla: „Sa-mi bag p**a in poarta lui”. Da, prietene, macar p**a, mingea e evident ca nu a intrat.

A intrat insa mingea germanilor. Astfel s-a incheiat un meci in care eu, ca o femeie ce ma aflu, am descoperit implicatia destinului. Va rog preluati un ton solemn pentru cele cateva fraze din paragraf. Acesti sportivi nu numai ca au jucat in tur 90 de minute, in retur inca 90 de minute pentru acelasi scor, destinul lor a fost sa fie egalitate dupa inca jumatate de ora de joc in care epuizati si sub tensiune au inceput seria de penaltiuri…Cum a ratat Ronaldo!!!! Cum a ratat Kaka!!!!! Cum a ratat pletosul alaaaaa! S-au straduit oamenii peste 200 de minute ca sa ramana la mana sortii…

Da, am trait acest meci cu emotie si m-as mai uita la altele daca ar fi la fel de fun.

Lasă un răspuns

