Ma intorc in Bucuresti, unde mi-e locul

Plecarea din Bucuresti

Acum un an si jumatate, la sfarsitul lui mai 2010, am plecat din Bucuresti. Imi amintesc perfect Piata Victoriei si Kiseleffu’ la care ma uitam cu jind, cum ieseam din oras. Plecam cu primul val de criza.

La vreo doua luni, stateam in bucatarie cu familia. Locul nostru de intalnire. Nepotelul meu, pe atunci de 6 ani, ma intreaba:

– Tu, unde o sa-ti faci casuta? Aici la Onesti sau la Bucuresti unde ti-e locul!

Ii multumesc nepotelului meu, atunci m-am convins unde imi este locul. 🙂 Da da, viata mea are replici de film!

Mi se parea capat de lume sa ma intorc in Onesti dupa 9 ani, dar azi nu as mai schimba o secunda. Am invatat sa o iau de la 0 si am mai inteles ca viata poate fi frumoasa oriunde, trebuie doar sa stii cum sa ti-o faci. Am cunoscut oameni minunati care mi-au fost prieteni si care m-au sustinut. Cate un pic din mine este in fiecare din ei, pentru ca i-am ales dupa chipul si asemanarea mea.

Daca nu m-as fi intors acasa nu as fi inteles vreodata ce trebuia schimbat la fosta mea viata de Bucuresti. Privesti altfel lucrurile de la distanta. A fost o pauza necesara.

Campania

Atunci cand am inteles de fapt ce-mi lipseste am luat atitudine si am facut Campania Caut Job in Bucuresti. Da, m-am angajat. Voi face parte dintr-o echipa de oameni deschisi si profesionisti care-mi apreciaza munca. Echipa e cea care conteaza. O sa invat o multime de lucruri noi si abia astept.

Imi pare rau ca au fost momente in care nu am reusit sa ma ridic la inaltimea asteptarilor persoanelor care au luat legatura cu mine. M-am grabit si am dat gres sau poate nu eram inca pregatita…

Intoarcerea in Bucuresti

I’m back! Asta aduce anul nou chiar din prima/a doua zi de ianuarie! Mai are rost sa vorbim de rezolutii pe 2012? Le-am aranjat inca din 2011 si sunt multe: job nou, casa noua, oameni noi, dar mai ales prieteni vechi si vreau sa-mi iau un aparat foto :D, sa o ard artistic.

Sper din suflet sa am in continuare timp de blog si sa nu devin „a one hit band” dupa campanie. Mai am planuri frumoase in capusor, timp sa fie!

Caut coleg.ro

Mi-am pus mainile in cap dupa ce am pus anuntul. Dupa 28 de mesaje la doua zile de la postarea anuntului (n-am statistici, sa stiu daca-s multe sau putine, dar m-a consumat raspunderea la toate), dupa propuneri cu iz de matrimoniale si solicitari de la nudisti… am gasit si casuta.

Intr-o luna:  job in Bucuresti. Bifat. Chirie in Bucuresti. Bifat! Timp bun, zic!

Reusita e o relatie in doi: munca+pasiune

La final melodia Little Town din desenul animat preferat de la Disney: Beauty and The Beast. „There must be more than this provincial life” canta Belle, cant si eu :).

Off topic: daca tot vin sarbatorile, pentru a intra in atmosfera, va recomand Beauty and The Beast: Enchanted Christmas.

 

 

 

 

16 gânduri despre „Ma intorc in Bucuresti, unde mi-e locul

    • Iata de ce e bine sa faci o pauza, ca sa gasesti barbatii preferati locuind singuri. >:D<. Dumi, n-a fost o luna, dar m-am intors si va fi party 😛

  1. Pingback: Angajați-ne sau ne căsătorim una cu alta

    • Deoacamdata as vrea sa ma acomodez si sa invat, dupa care i will go public about the job. Sunt niste oameni care-mi plac foarte mult! :).

Lasă un răspuns

