Caut Job in Bucuresti – Povestea merge mai departe

9 zile. buget zero. rezultate +

9 zile in care am fost: copy, art, online community manager, project manager, adica multitasking.

Voi fi mereu pe un drum  care sa-mi dea posibilitatea sa ma dezvolt ca profesionist si ca om. Niciodata nu voi inceta sa invat si sa descopar.

Campania a fost cel mai bun lucru pe care l-am facut pentru mine pana acum si intaresc ceea ce publicitarii au aflat acum mult timp. Trebuie sa cunosti foarte bine omul/produsul/serviciul pe care-l promovezi. De aceea mi-a iesit atat de bine, pentru ca am ajuns sa ma cunosc.

Dincolo de creativitate, totul se reduce la implinirea obiectivelor. Cand tragi linie, vrei sa vezi rezultatele. Am fost contactata de mai multe companii si urmeaza sa discut legat de job. Interviul tine de capacitatea mea de relationare, de capacitatea mea de convingere, emotiile pe care le voi avea, ceilalti candidati, interlocutor, etc. Campania si-a atins obiectivele. Nu spun asta ca sa ma conving pe mine, ci pentru ca asa este. Prima impresie a fost UAU, este important sa continui să UAU.

Am intrat in contact cu persoane din Social Media, PR, Advertising, HR, mi-am facut prieteni si am aratat my true colors :D. Am avut zeci de sharuri si de mesaje minunate de incurajare si felicitare. Le-am raspuns tuturor cu drag, daca am omis pe cineva, sa-mi spuneti, dar mi-am organizat timpul astfel incat sa pot interactiona cu toata lumea. Va multumesc ca m-ati sustinut si ca mi-ati apreciat munca. A fost munca, au fost nopti nedormite, a fost oboseala, dar mi-a placut la nebunie. N-as schimba absolut nimic si as da replay de o mie de ori ca la o melodie preferata pe Youtube.

Am primit chiar si propuneri de promovare a altor persoane. Iau in considerare si astfel de variante, desi eu am mizat in campania mea pe autocunoastere. De asemenea, un mare aport in promovare  l-au avut prietenii si am noroc de prieteni cu influenta in online :). Daca mai are cineva vreo indoiala cu privire la forta unei comunitati, ii sfatuiesc sa priveasca catre mine.

Acum o sa incep cu multumirile si o sa fie ca la Oscar:

– profesionistilor care m-au contactat pentru un job sau o impresie avizata legata de campanie. Asta a fost masura muncii mele.

– pentru sprijin neconditionat si supermegasharuire premiul ii revine Monicai Sibisteanu aka Monichis.

– pentru ca a scris despre mine lui Marius Sescu. A contat foarte mult pentru a avea un start bun.

– lui Sorin Neagu pentru ca mi-a pozat moaca in lupa si ne-am distrat maxim pe treaba asta. Merci ca ai sters pozele naspa 😛

– lui Constantin Negrut care m-a invatat un trick – doua despre editare si astfel comicsurile mele au arata mult mai bine si am economisit enorm de mult timp.

– prietenilor de pe Facebook, Twitter, LinkedIn si familiei online-ului.

Daca Andi Moisescu se inclina…

…Eu fac o reverenta in fata tuturor oamenilor frumosi care m-au sprijinit ori pe care i-am cunoscut cu aceasta ocazie.

4 gânduri despre „Caut Job in Bucuresti – Povestea merge mai departe

  1. Felicitari pentru idee, iar pentru campanie o sa te felicit cand se va concretiza ideea! Ii doresc lu’ Bardi sa nu faca cunostinta cu nici o prastie, cea ce e greu pe parcursul vietii, iar cand va face sa fie sigura ca si-a luat armura de incredere!
    Succes prin furtuna ce urmeaza…

    • Alex, multumesc, lucrez la concretizarea ideii si dupa aceea o sa ma prezint in fata ta si o sa-mi revendic felicitarile :P. Bardi o sa mai puna mereu zale la armura de incredere. Tot ce pot spune legat de costum e ca Batman poate pleca acasa cu aripile frante. Bardi is coming! : ))))

Lasă un răspuns

