Sunt organizată şi Caut Job în Bucureşti

Am inceput campania Caut job in Bucuresti pe 7 noiembrie.

In prima zi am promovat bannerul de pe coverul Facebook Timeline, care ilustra CV-ul meu sub forma unui “drum”.

Dincolo de experienta profesionala, am dorit sa scot in evidenta skillurile mele. Voi transmite aceste mesaje cu ajutorul unei serii de comicsuri. Primul, Bărdi Metamorfoza, a demonstrat ca sunt creativa. Al doilea comics, Bărdi – Pearl Harbor le-a aratat angajatorilor mei ca ma descurc in situatii dificile si am capacitatea de a rezolva probleme. Ieri, am postat Bărdi  – Tot mai sus, deoarece la un nou job invat repede, sunt perseverenta si ajung printre cei mai buni. In ultimul comics din campanie veti vedea ca dincolo de umor si entuziasm stiu sa ma organizez.

Bărdi – Let’s Get Jiggy Wit It

Sunt o persoana organizata. Campania „Caut Job in Bucuresti” este cea mai buna dovada in acest sens. A te organiza, inseamna a fi prevazator, a planifica si a fi sigur ca toate lucrurile se desfasoara conform unui program, cu un inteles si cu un sens. Dincolo de organizarea evenimentelor si taskurilor, consider ca organizarea ideilor sta la baza coerentei si capacitatii de a comunica eficient. Ah, ordinea la birou este pe primul loc. Fiecare dosarel cu actele lui.

bardi - lets get jiggy wit it

Sper din suflet ca v-a plăcut campania mea si aventurile lui Bărdi. Maine voi scrie un post de suflet despre aceasta campanie care a fost, de fapt, o cură de bine🙂.

Contactati-ma pentru o oferta de job sau o parere despre campanie

Share, daca va place campania!

Urmariti desfasurarea campaniei aici, pe FacebookTwitter si LinkedIn

Un gând despre „Sunt organizată şi Caut Job în Bucureşti

  1. Pingback: Caut Job in Bucuresti – Povestea merge mai departe « Fata Simplă de la Țară

Lasă un răspuns

