Învăţ repede şi ajung la înălţime – Caut Job în Bucureşti

Am inceput campania Caut job in Bucuresti pe 7 noiembrie.

In prima zi am promovat bannerul de pe coverul Facebook Timeline, care ilustra CV-ul meu sub forma unui “drum”.

Dincolo de experienta profesionala, am dorit sa scot in evidenta skillurile mele. Voi transmite aceste mesaje cu ajutorul unei serii de comicsuri. Primul, Bărdi Metamorfoza, a demonstrat ca sunt creativa. Al doilea comics, Bărdi – Pearl Harbor le-a aratat angajatorilor mei ca ma descurc in situatii dificile si am capacitatea de a rezolva probleme. Astazi veti afla ca la un nou job invat repede, sunt perseverenta si ajung printre cei mai buni.

Bărdi – Tot mai sus

Învăţ repede şi ajung la înălţime.  Ştiu că profesionalismul se traduce printr-o foarte bună cunoaştere a jobului tău, a rolului tau in companie si a  poziţiei companiei in industria in care activează. Mă motivează dorinţa de a fi printre cei mai buni. Sunt conştientă că procesul de invăţare şi perfecţionare nu se termină niciodată.

Sinopsis: Ca orice altă vietate şi Bărdi a avut un început cu suişuri şi coborâşuri. A învăţat să zboare. S-a ridicat puţin, dar a căzut. Nu s-a dat bătută şi a mai încercat o dată. A ajuns mai sus, dar a căzut din nou. În timp, după mai mult exerciţiu a ajuns „pilot” profesionist. Nicio viaţă nu e lipsită de peripeţii, iar Bărdi a ajuns atât de sus încât s-a întâlnit cu un avion.

Contactati-ma pentru o oferta de job sau o parere despre campanie

Share, daca va place campania!

Urmariti desfasurarea campaniei aici, pe FacebookTwitter si LinkedIn.

4 gânduri despre „Învăţ repede şi ajung la înălţime – Caut Job în Bucureşti

  1. Pingback: Caut Job in Bucuresti – Povestea merge mai departe « Fata Simplă de la Țară

  2. Pingback: Sunt organizată şi Caut Job în Bucureşti « Fata Simplă de la Țară

Lasă un răspuns

