I’m a problem solver si Caut Job in Bucuresti

Am inceput campania Caut job in Bucuresti pe 7 noiembrie. Aici puteti vedea primele rezultate.

In prima zi am promovat bannerul de pe coverul Facebook Timeline, care ilustra CV-ul meu sub forma unui “drum”.

Dincolo de experienta profesionala, am dorit sa scot in evidenta skillurile mele. Voi transmite aceste mesaje cu ajutorul unei serii de comicsuri. Primul, Bărdi Metamorfoza, a demonstrat ca sunt creativa. Astazi, angajatorii mei vor vedea ca am si capacitatea de a rezolva probleme.

Bărdi – Pearl Harbor

I’m a problem solver. Chiar in situatii limita si in conditii de stres, reusesc sa gasesc rezultatul potrivit la probleme. La aparitia unei situatii dificile: adun datele necesare, le analizez si vin cu solutii.

Bardi- Pearl Harbor

 

Sinopsis: Bărdi zbura fâl fâl pe cerul albastru, neinnorat. Pentru ca era chill nici nu observa obstacolul din fata. Nu mai are timp sa ocoleasca. Panica. Isi schimba pozitia de zbor, ca un pilot talentat si profesionist, astfel reuseste sa se strecoare pentru a iesi din situatia problematica.

Contacti-ma pentru o oferta de job sau o parere despre campanie

Share, daca va place campania!

Urmariti desfasurarea campaniei aici, pe FacebookTwitter si LinkedIn.

Un gând despre „I’m a problem solver si Caut Job in Bucuresti

  1. Pingback: Sunt organizată şi Caut Job în Bucureşti « Fata Simplă de la Țară

Lasă un răspuns

