Rezultatele primei zile din campania Caut Job in Bucuresti

  • Am avut de 10 ori mai mult trafic pe blog.  80% dintre cei care au vizitat blogul au vizualizat si postul privitor la campania Caut job in Bucuresti. Campania a capatat awareness. A fost startul de care aveam nevoie.
  • Primul post cu privire la campanie a ajuns printre cele mai mentionate pe Twitter conform Ze List in data de 7 noiembrie.
cele mai mentionate pe twitter pe zelist
  • Blogul meu a fost pe locul 5 WordPress Blogs of the day, cu ajutorul postului referitor la campania Caut Job in Bucuresti
worpress blogs of the day
Pe langa asta, mi-am facut o multime de noi contacte pe FB, Twitter si LinkedIn.  Am invatat cateva lucruri noi despre campanii online si mi-am confirmat ca atunci cand muncesti si pui pasiune, nu are cum sa nu iasa bine.
E prima mea campanie si a debutat excelent. Cel mai bine m-am simtit cand am fost intrebata:
Q: Dar cand a inceput campania?
Eu: Azi.
Reactia: Oaaau!
Pe internet, cuvantul de baza e comunitate! si asta imi place la nebunie. It’s a nice place to be🙂
Ca un mic teasing, va prezint protagonistul seriei de comicsuri. Meet Bărdi! Ea are un singur mesaj: Fâl! : )))). Este un personaj in linii simple care ma va ajuta sa transmit mesaje complexe😀. Maine o sa le arat viitorilor angajatori ca sunt creativa (bineinteles ca au observat asta deja😛, dar vreau sa nu aiba niciun dubiu).
bărdi
Contactati-ma pentru o oferta de job sau o parere despre campanie
Share, daca va place campania!
Urmariti desfasurarea campaniei aici, pe FacebookTwitter si LinkedIn.

2 gânduri despre „Rezultatele primei zile din campania Caut Job in Bucuresti

    • :))) va fi suspans maxim. Dexonline is my best friend, dar nu stiu de cum l-am omis de data asta….am ceva de corectat😀

Lasă un răspuns

