Vă/Îmi pregătesc ceva!

Mi-a venit ideea de când m-am văzut cu Facebook Timeline. Am început să iau în serios varianta după ce am rămas fără soluţii la rezolvarea unei mari probleme. De trei săptămâni rumeg şi de vreo săptămână am început să pun pe foaie/desktop ideile mele.

Mâine dimineaţă voi lansa o campanie care va dura aproximativ o săptămână jumătate. Sper din suflet să o vedeţi ca pe un proiect după chipul şi asemănarea mea. Mă aştept să existe critici şi încurajări. Dincolo de experiment, pentru că sunt extrem de curioasă cum va functiona, îmi doresc din suflet să obţin rezultatul aşteptat până la finalul acestei luni.

Nu poţi şti dacă o idee este bună, dacă nu o pui în practică (îmi spunea Monica, citând pe nu-ştiu-cine). Asta voi face eu, voi da formă ideilor mele. Dacă veţi considera proiectul pe placul inimii voastre, vă rog să-l daţi mai departe.

So, stay tuned! Mâine dimineaţă va începe campania🙂

Lasă un răspuns

