Povesti la divan. La Divanul AdBlog Bacau

Povesti despre SEO, comunitati online, blog si promovare online.

Ne-am intalnit azi la Bacau, chemati de oamenii minunati de la Divanul Adblog. Ne-am cunoscut ne-am placut si am vorbit un pic despre proiectul BlogBacau.ro. Scopul este acela de a crea o comunitate la nivel de judet. Vom avea „Uniunea” noastra care va usura transmiterea informatiilor de la o localitate la alta.

Am plecat cu un motto: Cand o sa fiu mare, vreau sa fiu Marius Sescu!. Are carisma, a ales un domeniu care-l pasioneaza, este foarte bine informat, dar cel mai important stie sa transmita cunostintele sale. Am mai cunoscut bloggeri „de succes”, insa Marius stie sa fie de-al casei. Ne-a impartasit cateva sfaturi cu privire la felul in care se foloseste el de online, relatia cu agentiile, continutul pe blog si felul in care iti poti alege subiecte dupa chipul si asemanarea ta.

Se poate si de la jurnalist la blogger, nu doar invers. Florin Popescu (aghiuta.com) si Ionut Avram (ferma politica.ro), au migrat catre blogging, dupa ce au lucrat o vreme pe pozitii importante din presa bacauana. In blogosfera viata e mai libera si fara de moguli….cel putin in teorie:))). Sa speram ca Gabu va fi bloggerul nostru local pe Social&Politic .

Cristi Juverdeanu a fost profesorul de SEO care spus cum sa ne alegem hostingul, tema blogului si cum sa facem sa ajungem in fruncea Google. Pana la urma, important e sa stie lumea de tine.

Am toata admiratia pentru Cristian Ghinghes care la 18 ani (varsta declarata pe care ma incapatanez sa nu o accept :P) este vicepresedintele AdBlog si ne-a invatat cate ceva despre blogurile de nisa

Cele mai frumoase povesti au fost la o bere/pahar de vin, la masa rotunda. Sper sa ajung la cârciuma lui Ionut Avram, pe care o recunosti dupa fum. Asta dupa ce imi achiztionez geaca neagra de piele:P.

Divanul ramane ca loc de calda intalnire si impartasire a ideilor despre online si nu numai. Povestea va merge mai departe!

Un gând despre „Povesti la divan. La Divanul AdBlog Bacau

Lasă un răspuns

