De la Nadia Comaneci incoace Onestiul e campion :D

La fel ca in miezul celor de la CreativeMonkeyz, am separat subiectul pe etape, astfel incat fiecare sa citeasca dupa interes, placere, proximitate etc.

Clujul

M-am asteptat la o experienta culturala si linistita, dar a rezultat un eveniment activ la care m-am distrat maxim.  In plan era vizitarea Sighisoarei si a Clujului. Din Sighisoara a ramas ce-am vazut pe partea stanga, din masina, atunci cand nu dormeam.

A urmat previzibila ratacire la intrare in Cluj. Mama lor de GPS-uri pe mobil : )). Dupa vreo juma de ora de invarteli am gasit minunata Pensiune Mellis, pe care o recomand fara abtineri sau reclamatii. Au duş cu radio si masaj 😀 in camera de 45 lei/persoana. Dupa fotbal, a fost divin! As fi dormit acolo!!!

Mergand prin Cluj, asociam toate strazile si pietele cu cele din Bucuresti. „Parca mergem pe Calea Mosilor” (o strada „ceva cu M”); „Bai, aici suntem in Piata Constitutiei!” (Piata Eroilor); „Ia uite, asta e Calea Victoriei!” (o strada spre Piata Eroilor) .  A fost frumos atat cat am vazut noaptea si cu cerul gri ziua. Data viitoare, VREAU SA VIZITEZ!

Muuuuuulta mancare! Pe la toate fastfoodurile/restaurantele erau portii duble. Cat mananca oamenii astia? 😛

Evenimentul Antidiscriminare

Foarte putini stiu ca, sambata, inante de Sportmeet am fost la un eveniment antidiscriminare, din cadrul Festivalului Artelor si Multiculturalismului (mai multe va spune Ciulea aici) impreuna cu doua fete faine: Ioana Rozsaunu si Ioana Unaoarecare (ale carei skilluri fotbalistice le admir). Un eveniment cu multe Ioane si multi Mihai.

A fost si acolo un meci de fotbal intre o echipa mixta fete+baieti si o echipa de copii. Ne-au batut copiii cu 11-0 :)). Bravo lor!

Salut initiativa evenimentului, demersurile realiste antidiscriminare in general si sloganul lor: Discriminarea strica jocul!

CupaBloggerilor

La cupabloggerilor am fost cu Web2.Onesti baieti si fete. In prima zi am plecat spre casa de imprumut bucurosi. Baietii nostri s-au calificat in semifinale, iar Web2.Onesti-girls impreuna cu fetele din Bucuresti au castigat Cupabloggerilor cu 1-0 impotriva Clujului.

Cucu (@cucuvlad), medicul oficial, a fost mereu la datorie cu un spray, o alifie sau…o cruce acolo unde nu mai exista scapare (cand medicina nu te-ajuta, sa te-ajute Dumnezeu). Genial! si el si girofarul!

Cucu Vlad - medic oficial @cupabloggerilor. Photo: Ciprian Miloiu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ivo (@kornway), Vrajitorul din Nadlac, acest Harry Potter al CupeiBlogerilor ne-a distrat a doua zi cand am aflat ca exista curling pe iarba…cu matura. Maxim!

Ivo - Harry Potter@cupabloggerilor. Photo: Ciprian Miloiu

Ivo - Vrajitorul din Nadlac@cupabloggerilor. Photo: Ciprian Miloiu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ciprian Miloiu (@cipricutz) ne-a facut cele mai profi tricouri. De la lotto. Web2.Onesti wears Prada :P. Ma inclin!

tricou Web 2.Onesti by Ciprian Miloiu

Pentru distractie si amuzament puteti urmari meciurile postate de catre Sportmeet aici. Mama lui de gazon, de ce nu trage nimeni de el atunci cand e nevoie? :)) In timpul meciului, am fost felicitata ca am centrat…la un moment dat. Perfect! Zic eu ca am fost un fundas pe cinste….., dar stim cu totii ca oamenii au tendinta sa se supraaprecieze.

 

 

 

Cine ce a castigat? / Clasamentul echipelor

Cu totii am castigat distractie si voie buna pe vreme rea.

  • Baieti

Cupabloggerilor a ramas tot la Cluj, la fel ca in primavara (Echipa Mediatic Cluj). Tot la Cluj a mers si premiul pentru cel mai bun portar, Vio Dragomir (@viodragomir), care inscrie cele mai tari cocteiluri in timpul liber. Smartgifts a luat locul 2, dupa un meci dificil in finala. Web2.Onesti au ramas pe podium, iar Alex Ariton (@alexariton11) a fost golgeterul cupei. Goooooool!

Desi mahmuri, baietii de la Mahmur.Info au ajuns pe locul 4 si Daniel Stancu (@birkof) a fost declarat cel mai bun jucator, in timp ce Alin Panduru (@pandutzu) a fost cu cele mai baterii incarcate, adica cel mai activ jucator.

#Baia Mare a fost pe locul 5, iar pe locul 6 a ajuns Wet Dream Team neprezenta.

  • Fete
Dupa cum am spus, am repetat si m-am laudat: Web2.Onesti-girls i+ Echipa Bucuresti au castigat cupabloggerilor la fete. Le multumim fetelor de la Cluj, impreuna am facut un meci frumos si distractiv. Toate meritam felicitari pentru ca am jucat si am rezistat pe vreme neprietenoasa.

Iuliana Manea (@beautybyjules) a luat premiul pentru cel mai bun portar. Teodora Cabut (@teodoracabut) a fost declarata cea mai buna jucatoare. Baietii au fost de aceeasi parere. Ioana (@unaoarecare) a primit, de asemenea, felicitari din culise 😛 pentru tehnica de joc si un premiu special. Ioa Bortolini (@ioabortolini) a fost cea mai activa pe teren.

Multumiri Cristinei Tudor (@cristudor), cea care a incris golul in poarta clujencelor, golgetera campionatului!

echipele de fete@Cupabloggerilor. Photo: Ciprian Miloiu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datorita cui am castigat? 

Baietilor de la Sportmeet care au organizat evenimentul: Bogdan Dascalescu (@ihearlights), Cezar Vasile (@cezarv) si Alin Pandaru (@pandutzu) !! Valuri! Valuri!!!

Sponsorilor:

CANYON (faine genti),

ACTIVIA (delicios iaurt)

ZORILE STORE,

BANCA TRANSILVANIA,

ETARGET (ce bine a picat pizza!!!!)

GAZETA SPORTURILOR

Concluzie:

Oamenii de la tara, fetele simple in speţă, sunt niste intelepti. Iata o vorba de retinut: Distractia e ca sexul, nu pot face restul treaba pentru tine. Ca sa te simti bine, trebuie sa contribui!

Eu m-am simti extraordinar si abia astept Editia a III-a!

3 gânduri despre „De la Nadia Comaneci incoace Onestiul e campion :D

Lasă un răspuns

