Ploaia la Cluj sa fie ca la nunta.S-aduca bogatie! @cupabloggerilor

Hate the weather man? Don’t hate the weather man? Hai ca mi s-au oflilit si petalele de la margareta cu vremea asta.

Am luat decizia vietii mele, ma duc la #cupabloggerilor sa joc fotbal . Chiar si pe vreme rea. Zmeoaica! Ileana Cosinzeana! ce-oi fi nu mai conteaza. Viteaza sunt!

Ce treaba am eu cu fotbalul? Mie imi placea hanbalul….O sa mut mingea de la maini la picioare si o sa joc la fel. . De la stanga la stangul, adica. Meciul fetelor se va disputa duminica de la ora 12:00. Onestiul se va uni cu Bucurestiul impotriva Clujului. Va fi epic! 12 femei gramada la o minge. Ne vom distra, iar spectatorii, carcotasi si misogini, de meserie se vor strica de ras. Replica: „Bah, da’ sa vezi meciul fetelor!” este suprauzitata.

Cum spune si titlul, mergem pe strada optimismului de balta (strada noastra are gropi) si speram ca ploaia prevesteste bogatie, adica victorie in meciul contra Clujului.

Iata si echipa Web2.Onesti – GIRLS:

Je

Monica Sibisteanu

Ioa Bortolini

Teodora Cabrut 

Echipa Baietilor Web2.Onesti – BOYZZZZ:

Bogdan Olenic

Bogdan Vlaicu

Marius Mihalcea

Sorin Neagu

Ciprian Miloiu

Ivo Bobal

Alex Ariton

Aron Ovidiu

Sa-i primim in aplauzele voastre. Special thanks to Sorin Neagu, our Papa Bear, care a organizat echipa si toate cele necesare si lui Ciprian Miloiu pentru tricourile din colectia toamna-iarna.

Echipa Onestiului - CanyonSportmeet

Echipa Onestiului - CanyonSportmeet

Bagajul il las pe dimineata, in schimb mi-am facut curaj pentru sandviciuri. Galustele cu prune mi-au iesit bune, dar parca erau cam tari. Clatitele americane ar fi fost si mai delicioase daca nu puneam prea mult praf de copt, dar sandviciurile…Sandviciurile sunt o arta. Cu cel mai bun jambon de pui de la Billa, cu cel mai bun cascaval de la Billa si cu minunatii gogosari superbio din productia lu’ tata. Genial! O nebunie!

Vineri in Le General si la concert de folk. Sambata facem galerie si vizitam Clujul in cele 10 locuri recomandate. Long live Google!

Un gând despre „Ploaia la Cluj sa fie ca la nunta.S-aduca bogatie! @cupabloggerilor

Lasă un răspuns

