Fericirile mele

Sunt marile fericiri si micile fericiri. Cele mari,vin rar si asta le face pretioase si memorabile.

Am primit o leapsa din partea EI, pe care am pus-o „pe pauza” pentru mult timp. Provocarea era sa scriem despre lucrurile mici care ne fac fericiti.

De obicei, cand am ceva de facut, insa nu stiu cum sa incep, mi se plimba prin minte ideile zile la rand. Ma gandeam in fiecare zi, ce ma face fericita. Am o luna… Precum Manastirea Argesului, orice bucatica de text construita se ruina a doua zi si nu-si mai gasea sensul. Eu si Mesterul Manole, fata in fata, realitate si legenda, fiecare cu lacasul lui de cult. El cu manastirea eu cu blogul. Eu de unde o iau pe Ana?

Prin vant si ploi, in timpul unei ierni care se incapataneaza sa ramane, a ajuns si la mine Ana. Azi!

Azi am aflat ca povestea mea „Dragostea dureaza 3 zile” a aparut in cartea cu Povesti de dragoste a Cristinei Bazavan. La pagina 50 e „STOP pagina mea”, asa ca-n oracol. Asta a fost una dintre cele mai mari fericiri cu fluturi in stomac si tot tacamul.

Pentru mine, exista doua tipuri de mari fericiri: cand sunt apreciate lucurile pe care le fac cu pasiune si cand ma indragostesc cu pasiune.

I am someone who is looking for loveReal loveRidiculousinconvenient,consumingcan’tlivewithout-each-other love

(descoperita azi, in timpul vizionarii ultimului episod din Sex and The City)

S-a intamplat sa ma indragostesc frumos si sa traiesc una dintre fericirile cele mari, despre care merita sa scriu o poveste, poveste care mi-a adus, la randul ei, o alta mare fericire.  Nicio fericire nu vine singura, doar ca a doua isi face aparitia mai tarziu😛.

In ceea ce priveste micile fericiri. Oooo, din acestea am o multime:

– sunt fericita cand ma imbrac absolut aiurea, dupa reguli pe care nici macar eu nu le cunosc. ma asortez dupa cum ma duce sufletul. Asa am capatat porecla de „dazzling rainbow”

-sunt fericita cand ajung in Bucuresti

– sunt fericita cand ajung in Vama

– sunt fericita cand beau apa din paharul meu, care de fapt e de vin

– sunt fericita cand mananc gutui sau cirese (mai ales cocotata in copac), sunt fructele mele preferate

– sunt fericita cand merg la tara si urc pe deal de unde vad tot satul si-mi amintesc de copilarie.

– sunt fericita cand stau in camera mea colorata, cu taboul meu cu Audrey Hepburn

– sunt fericita cand mai primesc cate un cadou sau cate o scrisoare de la Anuta, tocmai din Bucuresti

– sunt fericita cand prietenii vechi  isi amintesc de mine si-mi trimit cate un mesaj pe facebook sau pe mail.

– sunt fericita ca am prieteni minunati si asta face sa nu mi se para nimic pe lume mai important…..bineinteles, pana cand ma indragostesc😀

– sunt fericita pentru ca stiu cum sa fiu fericita din lucruri mici si ca in tot tumultul si-n toata graba am reusit sa nu ma pierd.

Multumesc, Monichis, pentru ca ai fost la baza unei mari fericiri

4 gânduri despre „Fericirile mele

  1. în concluzie te face fericită tot ce iubeşi, de la natură până la oameni:) chiar şi finalul postării mi-a sunat a declaraţie de dragoste:)
    să ne auzim cu bine

    • Sa ne auzim cu bine, injinere🙂. Spune-i si lu’ Monichis ca-ti suna a declaratie de dragoste, ea nu e convinsa :)))

  2. La baza piramidei fericirii bag de seama. Alea mici si zilnice n-au format-o pe Ana. Hehehe, I just figure it out: Anuta is your best friend..and I’m sort of Ana a lui Manole pentru tine. Pls, nu ma zidi..de fapt, la naiba..ai facut-o..sunt prezenta in zidul unei mari fericiri😀

    • Sfanta Maica Precista, n-a fost buna matematica ta deloc. Daca tot te-ai pus la baza piramidei, ar trebui sa fii fericita, esti faraonul uneversului meu😀. La asta te-ai gandit?

Lasă un răspuns

