Micul concert Norzeatic și Marea Străduință spre participare

Nu sunt un fan al hip-hopului, insa am descoperit un personaj diferit, care nu e „dupa blocuri”, nu are frustrari sau probleme cu baietii and most importantly nu  injura. In schimb are filosofii de viata interesante, versuri inteligente si e „chilleanu'” in cel mai propriu sens al cuvantului. El este Norzeatic (vechiul nume Vexxatu Vexx) si impreuna cu Khidja au creat un produs hip-hop cu influente chillout si jazz.

Ei bine, mirifica echipa de entertaineri urma sa concerteze in Bacau. Pentru prima data in vreo 10 ani nu mai parasisem un oras de 3 luni. Era sansa mea sa ies din municipiu si sa particip la un eveniment care se anunta foarte placut.

Am retinut de pe Facebook ca  ora concertului era 19. Vineri, eu trebuia sa fiu la munca pana la 20…Aveam nevoie urgenta de o invoire, un schimb, ceva sa pot pleca din Onesti la 18, astfel incat sa pot ajunge in Bacau la 19. Dupa conversatii, negocieri, refuzuri, renegocieri am reusit as plec de la serviciu fix la 18. Ieeeeeei!! Ne-am indreptat cu fruntile descretite spre Clubul Zebra din Bacau, unde avea loc evenimentul. Clubul se gaseste, underground, in Casa de Cultura a orasului. Mi-am amintit cu nostalgie serile de discoteca din liceu, cand coboram in Zebra dupa evenimentele extracurriculare (Miss-uri ori Preuniversitaria).

Ajungem la destinatie, coboram si dam peste un club friguros, populat de 10 oameni. Suspect! Scanez zona si caut un om de la care as putea obtine informatii suplimentare despre concert. Barmanul! Ma indrept spre dansul plina de incredere, cu spatele drept, pieptul inainte, barbia sus si…o caciula cazaceasca cu urechile lasate. Zic: Stiu ca oficial… Un domn gras care tot butona un laptop pe bar (am descoperit ulterior ca dumnealui este organizatorul) ma intrerupe si incepe sa cante: „Oficial imi merge bineeeee!”. Mi-am zis: „Caciula trebuie sa fie de vina, oamenii astia nu ma iau in serios!”. Barmanul m-a lamurit pana la urma: „Concertul e programat pentru ora 22, insa e posibil sa inceapa la 23-24”. Shit! Shit! Shit! si La Naiba! As fi putut pleca fara probleme si complicatii de la serviciu la ora 20. Eh! Faptul este consumat, anunt compania ca mai avem de asteptat 3 ore, asa ca ne indreptam spre Mall.

Nu mai vizitasem un mall din vara, cand facusem o vizita in Bucuresti. Am aflat ca poate exista o noua afectiune: MallFrustrated : )) si e specifica fetelor simple de la tara. Niciodata un centru comercial nu a parut mai frumos. Cata lumina, atat de mult alb….si Melly Mello. Uite geanta rosie! E superba! Si Zara! Pull&Bear. Daaaaa! Pull&Bear. Nu exista pe lume genti mai minunate decat cele de la Pull&Bear! Maaaaamaaa, vin Bershka si Stradivarius!!! Ooooo, de cand nu am mai vazut o vitrina Jolidon. Orsay! Ce haine frumoase si cerceii… cei mai frumosi cercei. Dupa un window shopping consistent, am urcat pentru o portie de mancare nesanatoasa. Uitati ca am scris asta :D. Voi pleda nebunie termporara!

Ca niste oameni constiinciosi ce suntem, am plecat la timp pentru a ajunge inapoi in club la 22. In Zebra era tot frig, insa mult mai aglomerat. Am avut parte de niste reprezentatii spectaculoase de break-dance, am ascultat un stil de muzica interesant: o combinatie de electro dance, tribal, hip-hop de nedefinit insa placut la ureche. Nu mai ascultasem astfel de sunete pana atunci, dar facea timpul sa treaca mai repede. Vremea tot trecea si se scurgea. „Toate-s vechi si noua toate/ Tu te-ntreaba si socoate”. O luam razna! Nici urma de Norzeatic. Eu imi calculasem timpul la limita. La 7 30 trebuia sa ma trezesc pentru o noua sesiune de 9 ore la serviciu. Daca incepea mai tarziu de 22, eu eram…well, kinda’ screwed. Era deja ora 12. Pana si intarzierea Gun’s&Roses de doua ore a fost subiect de stire. Abia la 1 30!!! (PR senzational) domnul gras caruia oficial ii mergea bine s-a hotarat sa anunte ca oficial merge cam prost. De fapt, masina lui Norzeatic mergea prost. Omul ramasese inzapezit si avea sa ajunga intr-o ora jumatate. Dupa  jumatate de ora de la ultimul anunt domnul gras revine la pupitru. Mi se inmuiasera picioarele. Sa vezi ca asta ne anunta ca s-a anulat concertul. Eram in stare sa reactionez nefast la o astfel de stire. De fapt, am avut parte de cea mai tare interventie din partea unui artist. Norzeatic a sunat si a transmis prin telefon oamenilor din club ca a avut niste probleme pe drum, dar ca va ajunge cu siguranta! Treaba asta mi-a dat un plus de energie. Din pacate, nu indeajuns de multa. La un moment dat, m-am asezat confortabil pe canapea si am lasat pleoapele sa alunece, pentru ca ma usturau ochii de oboseala. La ora 2 a ajuns mult-asteptatul, iar la 2 30, dupa 4 ore jumatate de asteptare si 7 ore jumatate de stat prin Bacau am ascultat concertul. A durat o jumatate de ora! „Precoce”, e cuvantul potrivit. O prestatie nefericita din cauza sistemului sonor foarte prost. Stateam cu mainile in san, lungita pe canapea privind cu ochii intredeschisi la produsul asteptarii mele.

La 4 30 am ajuns aproape târâș in patul meu. Era cel calduros loc din lume si ce fericire ca ajunsesem in el!! Ce reusita!

Astazi, dupa ce am recuperat somnul pierdut, imi pare bine ca am participat. Experienta, ca tot, a fost minunata. Memorabila, cu siguranta. Mi-am dorit sa-l vad pe om in concert si mi-am indeplinit dorinta. Sunt sigura ca poate mai mult!

Iata ce presteaza Norzeatic si Khidja. Este un altfel de muzica si merita apreciati pentru asta. Enjoy

3 gânduri despre „Micul concert Norzeatic și Marea Străduință spre participare

  1. Pingback: Ce mă face fericit..3 în 1 « Injineru' român

  2. Pacat ca nu ai participat in Bucuresti la concert sa simti muzica si cuvantul in adevaratul sens al cuvantului pe o prestatie instrumentala cum se cade si un sound bun…
    Insa prestatiile lui Vexx si baietii lui vor continua, deci nu e niciodata timpul pierdut! E bine ca ai avut sansa sa asculti ceva diferit si poate sa iti schimbi parerea despre aceast gen de muzica de calitate insufletita de valoarea omului din spatele vocii.

    • as fi preferat, intr-adevar, un concert cu toata instrumentatia live, insa am vazut ce poate omul. are o muzica aparte! merci ca ni l-ai prezentat pe Norzeatic….si pentru ca ne-ai dus si ne-ai intors si nu ne-ai lasat pe jos 😀

Lasă un răspuns

