Baieti, ce va innebuneste la femei?

Foto: Anca Cernoschi

In zilele cand sunt fortat matinala, apuc sa ascult Radio Guerilla. Dobro si Craio propun in fiecare dimineata un subiect („cel mai prost film care merita vazut”, „de ce inseala femeile”, etc). Oamenii, multi, cati reusesc eu sa prind pana plec la serviciu, trimit raspunsuri prin mesaje.

Azi, s-a pus intrebarea din titlu si tare-mi placea cand ma incheiam la sireturi de plecare si ma gandeam ca avem noi o putere secreta asupra barbatilor, pe care nici macar nu trebuie sa o exersam. E in fiinta noastra. Ok, n-am descoperit eu apa calda, insa intre blugii rupti, tenisi, chei, servetele umede, servetele uscate, portofel, guma, telefon, etc mai uiti ca unii oameni sunt fascinati de  persoana ta. Am plecat la serviciu gandidu-ma oare ce-i innebuneste pe ei? oare i-am innebunit si eu?

Iata ce raspunsuri „de la EI” am reusit sa aud si care mi-au plutit prin minte toate ziua:

Cand rade in hohote si ma face sa rad odata cu ea

Cand iese din dus si incepe sa se dea cu crema, sa-si faca unghiile, ignorandu-ma total

Felul meticulos in care se machiaza, de parca s-ar opera singura.

Raspunsul meu la asta: Ma innebuneste zambetul de „ce draga-mi esti” dat prin oglinda plus replica „Culoarea buzelor tale bate orice ruj”.

Da, am plecat destul de repede si am ramas doar cu fluturii in stomac, ca o fetita de 14 ani care descopera ca are farmec si ca ochii barbatilor o urmaresc si o admira.

Va rog, dragii mei barbati, spuneti-ne ce va innebuneste la femei? Este cantec pentru urechile noastre

8 gânduri despre „Baieti, ce va innebuneste la femei?

  1. Femeia ca si o necesitate curenta nu innebuneste ceva special la noi..,e ca si cum ai mereu senzatia ca si barbat ca trebuie sa urinezi la un copac si asta trebuie sa o faci mereu…,pentru ca in drum nu poti,desi ai putea.Miturile femeilor si secretele lor..,frumusetile ,farmecul si restul…sunt filozofiile noastre ,ale barbatilor care uneori suntem surclasati de avantajul de a fi femeie.

    • Nicule, gandeste-te la toate nebunele tale si vezi daca au fost o necesitate si daca nu, atunci de ce ti-au placut atat de mult?
      Nu vreau sa discut despre meritele barbatilor versus meritele femeilor in societate. E doar polemica inutila.

  2. Off topic: ia un abonament de net şi un telefon care suportă aplicaţii astfel vei putea asculta radio şi în drum spre muncă:P
    On topic: mă fascinează felul în care reuşiţi chiar dacă sunteţi „vinovate” să scoateţi scuze şi păreri de rău de la noi:)

Lasă un răspuns

