Laptopul si Amazoana

Laptopul despre care se va discuta este Dellu’ meu, copilul meu, the Soon- Yi Previn kind of child. Voi detalia!😀

Am descoperit deja misterele glafului, gletului, amorsei si ale altor indeletniciri si potiuni din campul lexical al zugravitului. In afara de asta, am cucerit un dulap cu doua usi cand a venit vorba de asamblarea lui. I’m a handy-person. Amazoana cum ma vad, am hotarat sa mai detin un teritoriu pana acum monopolizat de barbati si mi-am bagat nasul, o surubelnita „ne-in-cruce”, pila de unghii si forfecuta de unghii in laptopul meu. De pe acum va spun ca nu au existat daune….which means I am really handy. Well, sometimes!😛

A dracului masinarie, scoate de vreo doua saptamani zgomote care ma duc cu gandul la perucile din The Grudge. A trebuit sa actionez, asa ca am apelat la altcineva : ))). Orice om cunoaste un mester in calculatoare sau cunoaste pe cineva, care cunoaste un mester in calculatoare. Si eu cunosc un mester in calculatoare (astea ar fi niste versuri de folos pentru Zob, variantă la Telenovelele). I-am cerut parerea si mi-a spus ca ar trebui curatat, e posibil sa fie coolerul incarcat de praf. O nimica toata, pot si eu sa desfac un laptop si sa suflu prafu! Spusese amazoana din mine, fara sa stie ce task si-a ales.

Prima cumpana: surubelnita in cruce. Am luat de la mare la mijlociu surubelnitele in cruce pe care le aveam in casa. Nepotrivire totala. Am gasit una indeajuns de mica, insa era dreapta.

Cumpana doi: Ma hotarasc sa nu incep cu suruburile de pe margine, ci cu unele care imprejmuiau un capac din plastic pe mijloc. Dupa cum spunea mama: „In mijloc ca gaina!”. Fix alea erau menite doar sa fie usor slabite si nu aveau sa iasa in veci. Este bine sa fii perseverent, ambitios and all that competitive shit. M-am straduit, am intors, am sucit, surubu’ nu iesea. Ca la examen, cand nu stii sa rezolvi un subiect, treci la urmatorul, nu pierzi timpul. Am incercat sa le dovedesc pe cele de pe colturi. Surubelnita „ne-in-cruce” nu prea isi facea treaba.

Cumpana trei: La fel ca baiatu’ din 127, ma gandesc cam ce ustensile la indemana mi-ar fi folositoare. M-am uitat cu jind la trusa de unghii si nemarginita sa utilitate. Am luat pila metalica si priveam cu satisfactie cum suruburile incepeau sa miste, cum carcasa se intredeschidea. Am cucerit lumea barbatilor cu a mea pila de unghii. Soarele lumina altfel, in ochi mi se citea forta. Cam pe la momentul asta am aflat ca surburile din acel capac de plastic nu vor fi iesit niciodata, indiferent cat de mult insistam. M-am desumflat. Dar am gasit o scuza, sunt pe teritoriu nou!

Dezamagirea si Renuntarea: Dar ce descopar? Dellu meu e mai mult China Inside, decat Intel Inside. In interior alte suruburi si prea mult verde. Eram coplesita. Nici surubelnita „ne-in-cruce”, nici pila, nici forfecuta de unghii usor desfacuta nu functionau. Dupa toata truda, m-am dat batuta si am zis ca las un prof in ale calculatoarelor  sa se distreze. Imi iubesc prea mult laptopul ca sa ma las pe mine sa umblu la el.

Inapoi la faza initiala.

Apropo de afectiunea mea fata de acest aparat. Ii spusesem unei prietene, Monichis, ca Dellu’ e copilul meu. Ea a replicat ca nu are cum sa fie copilul meu, nu am participat la crearea lui. Blogul este, mai degraba, copilul meu „natural”, pe care-l cresc si-l educ dupa chipul si asemanarea mea. Am conchis ca eu si masinaria avem the Woody Allen –  Soon- Yi Previn kind of relationship. Am adoptat un copil si impreuna cu el dau nastere altor copii. Nu considerati ca e o asemanare izbitoare?!  : )))

Cum se distreaza divinitatea pe seama mea: Dupa toata truda, tata a cumparat o surubelnita care se potrivea perfect…

E bine sa fii contemporan cu mine!😛

2 gânduri despre „Laptopul si Amazoana

  1. Dumnezeule….! Ti-ai facut publica relatia dintre tine si laptop. O relatie bolnava, de altfel! :))
    In alta ordine de idei, imi place de tine cand esti sincera. Citez:”Imi iubesc prea mult laptopul ca sa ma las pe mine sa umblu la el.” Asadar m-am gandit sa-ti propun sa ma lasi pe mine sa umblu in el, mai ales ca acum ai surubelnita potrivita!🙂

Lasă un răspuns

