Nu le am cu pasareasca. Raman cu stolurile

De mica m-am tot straduit sa inteleg limba pasareasca. Stiam candva sa numar pan’ la 10. Deh! Cand inveti o limba noua, inveti prima data sa numeri.  Cand uiti o limba noua, uiti si ca exista…. PANA AZI! Tu-tu-tu-tuuuuum!

Azi am vrut sa incep a vorbi  pasareasca, sa ciripesc, sa…. twitteresc. N-am cont pe twitter, da’  acu’ vreau si eu in forfotă! Vreau si eu in miez! De unde domnule? Nu ma vor micutii! Am venit si eu cu pretentii, ce-i drept, am vrut username de 18 caractere. Si-or fi spus ei in sinea lor virtuala: ” Bai, daca fiinta vrea username de mai mult de 15 caractere, chiar crede ca se va putea limita la un post de 123???!!!”.  Am incercat un al doilea username, ăla dă de peste tot: madleine. Ai sperante, domnisoara! Normal ca mai exista pe aceasta lume macar o Madalina care sa fi citit Ciuleandra sau careia sa-i fi spus profu’ de franceza madleine….ori care a ales nicknameu’ asa …ca i se parea ei ca suna a glas de ciocarlie…fara niciun fond (asta ar fi o reala pierdere, nu gasiti?). Eu l-as fi meritat, c-am citit Ciuleandra : ))! Daca ei i-a placut pasareasca dinainte…asta e, mi-am pierdut randul.

Sunt teroristi astia de la Twitter! Nu depasiti 15 caractere, fara spatiu, fara cratima, fara inimioara. Daca ai avut toata viata pe Hi5 nickname cu zdranganele si vrei sa cip-cirip, ce faci? Trist!

Gata, frate, ma bag pe invatat alta limba. Mi se intampla sa-mi vorbeasca unii in tiganeasca si sa le spun: „Puteti repeta, va rog? Nu am inteles! si ei sa-mi spuna: „Nu, nimic, nimic!”. Eu sunt cam paranoia, daca-i un complot facut pe fata? Cred ca ar fi momentul sa learn some rromani, ma las definitiv de pasareasca.

Raman cu stolurile. Pe blog pot sa-l intind, sa- l imprastii, sa-l fac spirale sau varf de sageata, sa plec in tarile calde, sa ma intorc vara. Puteam eu sa fac asta in 123 de caractere?! Teroristii! S-asa-mi spusese Rux ca nu e de mine.

13 gânduri despre „Nu le am cu pasareasca. Raman cu stolurile

    • Ma obisnuiesc cu pasareasca deocamdata, dar si cand ‘oi asimila tiganeasca, sa te vad la crocodileza. Te pun sa scrii dupa dictare =))))

  1. mos neagule, daca citeai comentariile de mai sus ai fi vazut ca nu m-am dat batuta si ca am in vedere usernameul propus de tine, si anume: madalinaCC. Zipp it, because i will be your stalker on twitter 😀

  2. te dai prea repede batuta 😉

    asa n-ai vrut nici sa vii la onesti, si-ai cunoscut cei mai super prieteni, like evar :))

    asa n-ai vrut sa stai cu mine si andreea la povesti, cand te-am cunoscut prima data, si-ai vazut ce prieten bun sunt eu si baiat fain asa si te-am invitat la intalniri cu oameni faini :)))

    poate nici twitterul nu-ti scoate raul in cale…
    dracu’, poate dai de bine :))

  3. Ma tenteaza madalinaCC, nășit de Sorin :P, insa ma mai gandesc…pana maine :)). ‘Oi vedea! Ma enerveaza ca am vrut sa fac un poll, sa pun mai multe idei de id-uri si sa vad pareri, dar mi-a dat eroare. sunt teroristi si astia de la wordpress 😛

Lasă un răspuns

