Barbatul de/in vis la Boboteaza…sau la Sfantu’ Asteapta

Dupa cum stiti, viata la tara e de fapt o hora cu sarbatori religioase, superstitii, traditii, popi, biserici, horoscoape si din cand in cand cate o telenovela. Boboteaza ne prinde-n dansul popular si indeamna oameni lipsiti de discernamant sa se arunce dupa cruci in ape inghetate. Este si un prilej bun pentru mama sa-si bage nasul in lucrurile mele cu pretextul ca va face curatenie in intampinarea preotului.

Ieri s-a consumat evenimentul si la mine acasa. A fost parintele, ne-a curatat casa de pacate, a luat niste ponturi de feng shui, a produs 5 lei. Meserie de succes. In timpul asta eu ma purificam in natura la cateva grade cu minus. Ajunsa acasa, vine mama spre mine tiptil, cu o fata nastrusnica de copil care tocmai a facut o nazbatie si-mi spune-n soapta: „Am luat busuioc”. Ma buseste rasul instant, pentru ca mama inca mai spera. Scor mama-popa 2-1. Mama s-a ales cu busuioc + casa poltergeist free, in timp ce preotul doar cu 5 lei. -1 pentru mama ca fii-sa nu se va marita.

Dar fata simpla de la tara nu-si poate uita radacinile. Spre amuzamentul meu, spre multumirea mamei am pus busuiocul sub perna ca poate o sa am un barbat „de vis”. Nici vorba! Inca o dovada ca nu exista. Ma trezesc dupa 5 amanari de alarma, ca-n fiecare dimineata. Cand ma hotarasc ca e prea tarziu sa mai trag de mine, deschid ochii si PANICA!!! Am uitat ce-am visat. Caut prin cotloane, deschid sertare, trantesc usi. Gata! Am gasit! …Dezamagire! Visasem aglomeratii mari de oameni, petreceri, petreceri la vechiul job, nicio fata care sa iasa in evidenta. Ooof! Asta e! Poate se schimba soarta pana la Sanziene, nu e timpul pierdut.

Sa vedem partea buna a lucrurilor: Bine ca nu am visat toata marina sau ceva!! :))

6 gânduri despre „Barbatul de/in vis la Boboteaza…sau la Sfantu’ Asteapta

  1. Probabil de Pasti cand va fi urmatorul flux de onesteni migratori.
    In ceea ce priveste visele de Boboteaza, cica-s premonitii, ceea ce inseamna ca o sa petrec tot anul😛

  2. la urmatorul web 2.0 nu o sa ma asez langa tine, vad ca esti skillat cand vine vorba de palmat…mai esti si injiner, faci masuratorile pe loc. asta cu stropitu peretilor e arta abstracta sau mai degraba vreun stil neoneobizantin :))

  3. ultima oară când am fost forţat să dau bani la popă (să tot fie vreo 7 ani de atunci) i-am palmat cu stil în buzunarul meu şi nu al lui:)) maică-mea încă mai crede că l-am plătit pe nemernic pentru stropirea incorectă a pereţilor proaspăt renovaţi:)

  4. multumesc injinerule ca mi-am expus datele tehnice ale problemei :)). Mama ei de spaga, nu poti sa mai ai un vis ca lumea! :)) Sa fie zambetele la calitate maxima, ca restu’ imaginii nu mai conteaza.
    O noapte faina!

  5. =)) doar 5 lei? păi asta e ţeapă pe faţă, d-aia nu ai visat nimic cum trebuie:) preţurile pentru vise HD induse de faţa bisericească încep de la 20 de lei, pentru 5 primeşti doar un 320×240 din care nu înţelegi mare lucru:)
    drăguţ articol mi-a smuls mai multe zâmbete

Lasă un răspuns

