Satul romanesc in imagini, doua la numar

Mai jos este imaginea din head, in toata marinimia sa. Am mai gasit si alte picturi/fotografii, dar aceasta surprinde atat de bine satul romanesc, care graviteaza in jurul biseriicii. Satul romanesc, plin de superstitii, pomeni, sarbatori…etc.

Satul romanesc, Ana-Maria Sandu

Autoarea este Ana-Maria Sandu, insa nu am dat de  mai multe informatii despre ea. As spune ca e o tanara, chiar foarte frageda, dar talentata si cu un foarte bun simt al observatiei.

 

 

 

 

 

 

Iar asta mi-a placut, am pastrat-o, am postat-o.

Gheorghe Ciobanu

Este pictata de Gheorghe Ciobanu. Mai multe informatii despre dansul aici. Mai multe informatii despre sat, biserici, dumnezei&Co, intr-un post viitor. Asta-i destul de colorat.

3 thoughts on “Satul romanesc in imagini, doua la numar

    • Hei,

      Uite ce intalnire frumoasa! Ana-Maria, nu pot decat sa te felicit, apreciez lucrarea ta si sper din suflet ca ai fructificat talentul tau in timp. :)

      Mult succes!

      • inca ceva, mult timp am avut in head-ul blogului tabloul tau, deoarece surprinde foarte bine elementele esentiale ale satului romanesc. Daca mai ai alte lucrari in online, da-mi un link catre ele, chiar mi-as dori sa le vad.

        Multumesc :)

Lasă un răspuns

